mgr dietetyk kliniczny - psychodietetyk

Paulina Szymczak

Od uzależnienia od jedzenia do zdrowia i miłości do Ciała

  • Wyeliminuj napady objadania
  • Napraw swoją relację z jedzeniem
  • Przestań zajadać stres i emocje

Masz tak, że wcale nie chcesz objadać się wieczorami, ale jak przychodzi co do czego to nad tym nie panujesz?

A może potrafisz cały dzień nic nie jeść, ale wieczorem coś w Tobie pęka i lądujesz z bólem żołądka po przejedzeniu? Jeśli czujesz, że to o Tobie, pomogę Ci to zmienić.

UWAŻNY PLANER jest dla osób, które:

Każdy dzień w którym nie zmieniasz swojego sposobu żywienia utrwala złe nawyki.
 Im dłużej będziesz zwlekać ze zmianą, tym będzie Ci trudniej.
Dlatego przygotowałam dla Ciebie PLANER, z którym zaczniesz zmiany już teraz.

Założę się, że masz już za wiele diet i wiesz dużo na temat zdrowego żywienia, a mimo to nadal nie panujesz nad tym ile jesz.

Dzieje się tak ponieważ samo jedzenie to tylko wierzchołek góry lodowej, a jego przyczyna leży dużo głębiej. Dlatego próby zatuszowania tego zachowania działały tylko na chwilę, a problem powracał w gorsze dni. Planer pozwoli Ci dotrzeć do przyczyny problemu i skutecznie na nią zadziałać, a równolegle pokaże Ci jak budować silną wolę, aby Twoja praca nad zmianą nawyków była trwała.

Co jeżeli powiem Ci, że…

Przestaniesz mieć wyrzuty sumienia

Nie doznasz więcej ciągłych wyrzutów sumienia i poradzisz sobie z tym, że nie zawsze wszystko idzie po Twojej myśli, inaczej niż poprzez jedzenie

Nauczysz się rozpoznawać sytość i głód

Kompulsywne napady objadania, wielomiesięczne głodzenie i diety eliminacyjne NISZCZĄ cię od środka, dlatego dzięki wiedzy klinicznej odbuduję Twoje jelita i śluzówkę żołądka

Zadbasz o żołądek, jelita i radość

Powróci chęć do życia, bo w końcu przestaniesz myśleć ciągle o odchudzaniu, jedzeniu i wadze

Przestaniesz zajadać stres i głodzić się za karę

Będziesz mieć kontrolę nad tym, co jesz i nie zjadasz słodyczy tylko dlatego, że są w zasięgu Twoich oczu

ZDJĘCIE PAULINA SZYMCZAK

Uważny planer

Ten PLANER da Ci przede wszystkim, wolność
od ciągłego myślenia o jedzeniu nauczy Cię technik, które potrafią redukować stres i akceptować Swoje trudności. Przekażę Ci moje całe 12 letnie doświadczenie i sprawię, że poczujesz się wolna
i pełna energii!

Nie ma lepszego dowodu na pokazanie, że ten planer działa, a ty na 100% zauważysz różnicę, niż pokazanie tego na sobie! To niepodważalne!

Krok po kroku, pokażę Ci jak praktykować uważne jedzenie i przestać ciągle się krytykować

UWAŻNY PALNER to Twoja wolność

UWAŻNY PALNER to koniec wstydu

UWAŻNY PALNER to spokojna głowa

Co o moich technikach mówią kobiety, które je stosowały?

Moje techniki MINDFUL EATINGU i BUDOWANIA NAWYKÓW pomagają na co dzień już ponad 20 tysiącom osób!

Na podstawie wiadomości oraz rozmów z klientami

TRANSFORMACJA UWAŻNA

BEZ PLANERA 🤦​

Z PLANEREM🏆

Każdy dzień w którym nie zmieniasz swojego sposobu żywienia utrwala złe nawyki. Im dłużej będziesz zwlekać ze zmianą, tym będzie Ci trudniej.
Dlatego przygotowałam dla Ciebie PLANER, z którym zaczniesz zmiany już teraz.
O-1

mgr dietetyk kliniczny - psychodietetyk

Paulina Szymczak

O AUTORCE PLANERA

Specjalizuję się w leczeniu zaburzeń odżywiania i ich powikłań. Pracuję nad procesem zmiany nawyków żywieniowych, ale także redukcją stanów zapalnych, emocjami i postrzeganiem obrazu ciała. Wierzę, że w każdym znajduje się głęboko ukryta motywacja, której odkrycie może pomóc osiągnąć równowagę i pełne zdrowie. 

Dzięki ogromnej empatii oraz zastosowaniu autorskiej metody łączącej dialog motywujący oraz autorski model żywienia przeciwzapalnego jestem specjalistką w leczeniu zaburzeń odżywiania i ich powikłań.

MOJA METODA W 3 KROKACH

01

Mindful eating

02

Redukcja stresu

03

33

Budowanie nawyków

OPINIE O MOICH METODACH

Na podstawie wiadomości oraz rozmów z klientami

Czym jest planer UWAŻNA i jak działa?

Planer UWAŻNA składa się z 4 etapów, ponad 36 prostych lekcji, które przeprowadzą Cię krok po kroku przez proces automasażu i sprawią, że Twoja skóra będzie piękna, jędrna i napięta przez dugi czas.

Każdy moduł zawiera praktyczne wskazówki, które możesz zastosować od pierwszego dnia, gdziekolwiek jesteś.

Zresztą zobacz sama…

ROZDZIAŁ 1

Mindful eating

1. MINDFUL EATING – CZYLI
„SKUP SIĘ NA TALERZU”
2. CO TO JEST GŁÓD?
3. GŁÓD FIZYCZNY VS PSYCHICZNY
4. JEŚĆ BARDZIEJ UWAŻNIE?
OD CZEGO ZACZĄĆ?
5. KARTA UWAŻNOŚCI

ROZDZIAŁ 2

Redukcja stresu

1. ZAOBSERWUJ SYTUACJĘ
2. CO SIĘ STANIE JEŚLI SIĘ NIE ZATRZYMASZ?
3. TECHNIKA STOP
4. SKUTECZNE TECHNIKI REDUKCJI STRESU

ROZDZIAŁ 3

Budowanie nawyków

1. CZYM JEST NAWYK
2. ZACZNIJ BUDOWAC NAWYK
3. POŻEGNAJ STARY NAWYK
4. PRZEŁAM SZKODLIWY NAWYK

NO WIĘC, NA CO JESZCZE CZEKASZ?

01

Skończysz z głodzeniem
się i przejadaniem

02

Pokochasz Swoje ciało i odzyskasz zdrowie

03

32

Przestaniesz płakać przez natrętne myśli o jedzeniu

Co o mnie mówią?

Na podstawie wiadomości oraz rozmów z klientami

Skontaktuj się ze mną!

Email

diety.fitpralinki@gmail.com

Telefon

+48 734 406 597

Paulina Szymczak

© 2023 Wszelkie prawa zastrzeżone

Kanały social media

Dodaj tu swój tekst nagłówka